2010. október 14., csütörtök

Csapnivaló olvasmányok: a 3/4 éves hibaszázalék


A napokban, ahogy nézegettem az idei olvasmánylistámat, azt vettem észre, hogy azért volt olyan, amire azt tudom mondani, hogy nem nyertem vele semmit sem, mert nemhogy bölcsebb nem lettem tőle, de még egy jó kis utazásra sem volt elég, vagy mert nem értettem meg a mélységét, a történet nem tetszett, a stílus, szereplők, vagy csak úgy volt, de nem lettem tőle több. Ezeket gyűjtöttem itt is össze, vegyes a lista, mivel én is úgy vagyok a könyvekkel, hogy néha olyat szerző könyvét veszem ki, akitől még nem olvastam semmit sem, csak ajánlották személyesen vagy jót olvastam róla, így bepróbálom, hátha, kísérletezős vagyok kicsit, és ez néha balul sül el. Persze nyilván valami egyértelmű, a Kundera-val meg Ulickaja-val meg lehet támadni, de nekem akkor sem... Összes idei olvasmányhoz viszonyítva 10% a saját hibaszázalékom.
  • Helen Fischer: Te vagy az én párom
  • Mark Twain: Ádám és Éva naplója
  • Pogár Demeter: A latin szerelő
  • Ljudmila Ulickaja: Szonyecska
  • Janelle McCulloch: Párizsban az élet – A szerelem és a csábító fehérnemű nyomában
  • Milan Kundera: Azonosság
  • Anna-Sophie Brasme: Lélegezz!
  • Meg Cabot – Kim Harrison – Michele Jaffe – Stephenie Meyer – Lauren Myracle: Pokoli báléjszakák> be sem fejezve
  • Karen Joy Fowler: A Jane Austen könyvklub > sok oldal átlapozva
  • Takeshi Kitano: Fiú > be sem fejezve
  • Jane Austen – Seth Grahame-Smith: Büszkeség és balítélet meg a zombik > be sem fejezve
Tudom, hogy mindez függ az olvasói magatartástól, hogy ki mennyire marad meg a jól bevált szerzőknél vagy témáknál, na náluk kisebb lehet a hibaszázalék, vagy más féléket is a kezébe vesz, de azért még mindig jó ilyenkor arra gondolni, hogy igen, a maradék 90% ellenben klassz volt, ha nem is tízpontos, de megérte.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.