- Iselin C. Hermann: Expressz ajánlott! 8/10
- Tóth Krisztina: Pixel 9/10
- Miklya Anna: A hivatásos 9/10
- Szécsi Noémi: Utolsó kentaur 6/10
- Bryan Lee O'Malley: Scott Pilgrim feltámadása 8/10
- Böszörményi Gyula - Machó Zsófia: Ezopara 1. könyv 8/10
- Neil Gaiman: Sosehol 6/10
- Felvidéki Miklós: Némajáték 6/10
- Alessandro Baricco: Selyem 9/10
- Diana Gabaldon: Outlander - Az idegen 7/10
- Bill Willingham: Fabulák - Legendák száműzetésben 9/10
- Agota Kristof: Trilógia 10/10
- Bram Stoker: Drakula gróf válogatott rémtettei 8/10
- Farkas Péter: Johanna 9/10
- Erlend Loe: Doppler 10/10
- Chuck Palahniuk: Altató 6/10
- Roger Hargreaves: Miss Fecsegő 7/10
- Meg Cabot: Ki nevet a végén? 7/10
- Philip K. Dick: Az ember a Fellegvárban 9/10
- Nick Hornby: Pop, csajok, satöbbi 7/10
- Dragomán György - Háy János - Parti Nagy Lajos - Tóth Krisztina: Expander 8/10
- Klaus Honnef: Andy Warhol 10/10
- Ray Bradbury: Gyógyír búskomorságra 7/10
- Bólya Péter: A veréb századik lépése 9/10
- Sylvia Plath: Az üvegbura 10/10
- Paul Auster - Paul Karasik -David Mazzucchelli: Tükörváros 7/10
- Philip K. Dick: Kizökkent idő 8/10
- Christopher Dell: Szörnyek könyve avagy a képzelet állatkertje 8/10
- Bryan Lee O'Malley: Scott Pilgrim az univerzum ellen 9/10
- Bryan Lee O'Malley: Scott Pilgrim bekeményít 8/10
- Nagy Ildikó Noémi: Eggyétörve 7/10
- Orosz Dénes: Poligamy 8/10
- Bryan Lee O'Malley: Scott Pilgrim végtelen bánata 10/10
- Frédéric Beigbeder: 1999 Ft 8/10
- Neil Gaiman: Sandman, az Álmok Fejedelme - Prelűdök és noktürnök 10/10
- Eve Ensler: A vagina monológok 8/10
- Susanna Jones: A csendmadár 9/10
- Douglas Adams: Galaxis útikalauz stopposoknak 9/10
- Alessandro Baricco: Tengeróceán 10/10
- Erlend Loe: Naiv. Szuper. 7/10
Gabriella Wittkop: A nekrofil
Kazuo Ishiguro: Ne engedj el...
Csordás Dániel: Nocturne
Kanehara Hitomi: Önregény
Darvasi László: A világ legboldogabb zenekara
Kanehara Hitomi: Önregény
Darvasi László: A világ legboldogabb zenekara
2009 június-december:
- Jay Asher: Tizenhárom okom volt 6/10
- Bryan Lee O'Malley: Scott Pilgrim a világ ellen 9/10
- Nancy Madore: Megigézve - Erotikus esti mesék hölgyeknek 7/10
- Siobhan Dowd: A londoni óriáskerék rejtélye 9/10
- Samanta Schweblin: A madárevő 8/10
- Erlend Loe: Elfújta a nő 9/10
- Eve Ensler: Érző lelkek 6/10
- K. Kabai Lóránt - Reményi József Tamás (szerk.): Próbaidő - Prózaantológia 7/10
- Risto Isomäki – Petri Tolppanen – Jussi Kaakinen: Elsodort világok 9/10
- Eve Ensler: Tökéletes testek 7/10
- William Shakespeare - Sonia Leong: Rómeó és Júlia 6/10
- Audrey Niffenegger: A Highgate temető ikrei 10/10
- Nagy Gergely: Basszus! - Zene és szöveg 6/10
- Steven Daly – Nathaniel Wice: Alternatív kultúra 8/10
- Christopher Moore: Csak egy harapás 9/10
- Agota Kristof: Tegnap 10/10
- Neil Gaiman: A temető könyve 7/10
- Krasznahorkai László - Max Neumann: ÁllatVanBent 8/10
- Helen Fielding: Bridget Jones naplója 8/10
- Anna Gavalda: Kis kiruccanás 7/10
- César Aira: Epizód egy vándorfestő életéből 8/10
- Douglas Coupland: Barátnő kómában 9/10
- Art Spiegelman: Maus - Egy túlélő regénye 6/10
- Bryan Lee O'Malley: Scott Pilgrim kivételes átlagélete 10/10
- Claudia Frenzel: Na ne! 8/10
- Mark Millar - John Romita Jr.: Kick-Ass 8/10
- Boris Vian: Tajtékos napok 7/10
- Marjane Satrapi: Persepolis - A visszatérés 9/10
- Agota Kristof: A Nagy Füzet 10/10
- Chuck Palahniuk: Harcosok klubja 10/10
- Marjane Satrapi: Persepolis 7/10
- Kiss Angéla: London csak oda 8/10
- Audrey Niffenegger: Az időutazó felesége 9/10
- Douglas Coupland: Minden család pszichotikus 9/10
- Bárdos Pál: Sose lesz vége ennek a napnak 6/10
- Lakatos István: Lencsilány 9/10
- Stephenie Meyer: Breaking Dawn 9/10
- Karen Joy Fowler: A Jane Austen könyvklub 5/10
- Darvasi László (Szív Ernő): Összegyűjtött szerelmeim 9/10
- Douglas Coupland: A rágógumitolvaj 10/10
- Anna Maria Mäki: Zárt helyek igézete 6/10
- Jean Mattern: Király Fürdő 10/10
- Patrick Ouředník: Ad acta 7/10
- Beregi Tamás: Egyetleneim 10/10
- Meg Cabot: Locsifecsi királynő férjhez megy 7/10
- Szerb Antal: VII. Olivér 9/10
- Spiegelmann Laura: Édeskevés 8/10
- Agota Kristof: Az analfabéta 10/10
- Kaththea A. Rowland: Placebo – Sebzetten és összetörve 5/10
- Szeifert Natália: Gyógyfűrész 7/10
- Békés Pál: Lakótelepi mítoszok 9/10
Az alábbi könyveket is olvastam a blog indulása óta, de nem esett róluk szó bővebben, nem azért mert nem tetszettek, bár van köztük olyan is, csak az idő szűkösségének néhányan áldozatul estek:
2009. június-december
Stephen Little: …izmusok avagy a művészet megértése 9/10
Daniel Keyes: Virágot Algernonnak 10/10
Körkép 2010 - Huszonkét mai magyar író kisprózája 7/10
Nagy Boglárka: Vándorló történetek – Kritikák a kortárs magyar irodalomról
Takeshi Kitano: Fiú 5/10
Csíkszentmihályi Mihály: Flow - Az áramlat 8/10Agota Kristof: Mindegy 8/10
Jane Austen – Seth Grahame-Smith: Büszkeség és balítélet meg a zombik 4/10
Müller Nándor: Barangolások a Mecsekben 10/10Ficsku Pál: Gyerekgyár 7/10
Békés Pál – Dragomán György – Garaczi László – Grecsó Krisztián – Háy János – Hazai Attila – Kemény István – Podmaniczky Szilárd – Tóth Krisztina – Vámos Miklós: Hasítás – Magyar rocknovellák 5/10
Nick Hornby: A Meztelen Juliet 9/10
Megyeri Nikolett: Lélekdonor 7/10