2011. február 21., hétfő

Bryan Lee O'Malley: Scott Pilgrim az univerzum ellen


Nagyon szép a külleme a kötetnek, de ennek ellenére mikor sok kis darabban sikerült befejeznem, azt éreztem, hogy ez nekem nem tetszik, mi ez? Hol van a nevetés, bohóckodás, és a jobbnál jobb beszólások? Nem láttam át az ívet, mindenki csak nyűglődött, meg nyavalygott, a lényeg, hogy nem lépett semerre, az ikrek meg idegesítőek voltak. Aztán másodszorra is elolvastam, mégpedig egyhuzamban a helyi járatos buszon, és akkor tulajdonképpen rájöttem, hogy a fenének kellene mindig ökörködni meg állandóan boldognak lenni (olyan nincs is), néha félresiklanak a dolgok, szóval ez a kötet határozottan komorabb az előzőeknél.

Valahogy az exek sem lettek olyan meghatározóak, persze jóképűek meg gonoszak, de nagyjából ennyi. Mindenki a szakadék szélén táncol, illetve többen le is zuhannak, szerelmek, együttes, munka, maga Az Élet, de nem baj, hogy az 5. rész ilyen lett, csak fokozódik a kíváncsiságom a záró rész előtt, ahol, azt hiszem senkinek sem árulok el titkot, hiszen erre megy ki az egész, meg fog történni a végső összecsapás Scott és Gideon között.

Fülszöveg: Scottnak – nem sokkal 24. születésnapja után – eddigi legkeményebb küzdelmére kell készülnie. Kyle és Ken Katayanagi, a japán ikerpár robotokkal igyekszik megsemmisíteni főhősünk és amerikai barátnőjének egyébként sem acélos boldogságát. Sikerülhet nekik? Miért viselkedik Ramona olyan furán? Széthullhat Scott zenekara? A válaszok a borító mögötti oldalakon várnak.

Nekem ennyi: 9/10

Eredeti cím: Scott Pilgrim vs. The Universe
Megjelenés: 2009
Fordító: Somogyi Péter
Kiadó: Nyitott Könyvműhely
A kiadás helye: Budapest
A kiadás éve: 2011
A kötés típusa: papírkötés
Oldalszám: 185 oldal
Ár: 1990,-
ISBN-szám: 978-963-310-024-0

(100. bejegyzés :* mindenkinek)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.