2011. január 25., kedd

Vizuális szemléltetéssel egybekötött címmagyarázat

Van ugye nekem ez az egyik kedvenc könyvem, a Beregi Tamás által írt Egyetleneim, amiről már áradoztam is korábban, és december közepén pedig egy könyvcsere folytán sikerült is beszereznem, mert amúgy tök lehetetlen megvenni bárhol is. De a lényeg az, hogy ugye a cím enyhén figyelemfelkeltő, mert hát ezt a szót nem igazán használjuk (a poligámiában hívő közösségektől eltekintve), de én egy hirtelen ötlettől vezérelve arra jutottam, hogy megmutatom, hogy miért is van szó több egyetlenről és nem csak egy nő meghódításáról szól a könyv. Gyors üzemmódban átlapoztam a majdnem 300 oldalas regényt, és ahol új kapcsolatot kezd Tamás, oda beraktam egy kis pink jelölőcetlit (már maradjunk stílusosak...). Ennyi lett. Ugye így már nem is olyan furcsa? :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.