2010. szeptember 22., szerda

Lemaradva, de: 5x5


Egész nap özönlöttek a molyon a frissben az új blogbejegyzések az 5x5-ös játékról, ami az október 9-ei naphoz kapcsolódik, amikor végre megrendezésre kerül Orosházán, a Justh Zsigmond Városi Könyvtár, és főleg, hogy Buzai Csaba szervezésében egy könyvesblogger és olvasók találkozója, kerekasztal beszélgetéssel, írókkal, sok-sok mollyal és minden jóval.
Na, szóval előre kering körbe egy felkérés, hogy öt szóhoz kell írni egyenként öt másik szót, amire asszociálunk róla, Lobo-tól kaptam a felkérést, aztán azóta már Mónikától is, nagyon szépen köszönöm mindkettőtöknek. Meg kellene nevezni öt másik bloggert is, nos, sok mindenkinek lehetne adni, de sok embernél láttam már, de akkor akiknél eddig nem: egy_ember, márti, Dün, Juci, és ösztönzésképpen PuPilla-nak, mert ő már megkapta, de nem volt még ereje megírni. Szóval asszociáltam, de tök hulla vagyok, nehezen állt rá az agyam, szóval elnézést, ha hülyeség. :)

Olvasás: szenvedély; utazás más világokba; képzelőerő fejlesztése; tökéletes kikapcsolódás; könyv nélküli táskával nem szabad elindulni

Kortárs magyar szépirodalom: gyöngyszemek; szeretem nagyon-kategória; nagy magyar valóság; csendes, ősz hajú írók; felolvasóestek

E-könyv: szemfájdító; sok jó kis helyen is elfér-elv; mobilitás; még jobban hozzáláncol a számítógéphez; digitális bennszülöttek

Könyves blogok: közléskényszer; hobbi; web 2.0; kitartás; műveltség

Könyvtár: második otthon; tömött olvasótermek; tudás; kincsesbánya; kulturális örökség védelmezője

1 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.